سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی مگفا | همه چیز از همه جا

نظر
چگونه بهترین زن دنیا برای شوهرم باشم؟

مواردی که میتوانید برای همسرتان یک زن جذاب باشید

هر مردی یک زن خوب می‌خواهد و هر زنی هم می‌خواهد که رقیبی نداشته باشد. توصیه‌ای که اغلب به یک عروس جدید می‌شود این است که یک زن خوب برای شوهرت باش. اما این واقعا به چه معناست؟

 

رازهای بهترین همسر دنیا شدن

از سکوت خودداری کنید:

در مورد چیزهایی صحبت کنید که دوست دارید؛ بگذارید احساسات شما بالا رود، چون احتمالاً منفجر خواهید شد.


از سازش نترسید:

در مورد فشار و کشش یک رابطه سازش کنید. سعی کنید درجه بندی کنید که چقدر می خواهید چیزی در یک مقیاس از یک تا 10 قرار دهید و شریک شما هم همین کار را انجام دهد. بنابراین اگر غذا خوردن برای شما 5 است، و برای او 9، پس باید تا شب منتظرش بمانید. برای انجام کارهای روزانه تان برنامه ریزی کنید زیرا برنامه داشتن سبب نظم و سامان زندگی خانوادگی می شود. خانه کانون عشق و محبت است پس هیچگاه در خانه خشونت به کار نبرید و آن را به پادگان تبدیل نکنید.


یکدیگر را بدیهی فرض نکنید:

مهربان باشید! این می تواند سخت تر از آن چیزی باشد که گاهی به نظر می رسد، اما به خاطر داشته باشید که شما (امیدوارانه) این فرد را بیش از هر کس دیگری روی این سیاره دوست می دارید، بنابراین با او، با مهربانی رفتار کنید. در زندگی مشترک طوری رفتار نماییم که الگوی خوبی برای همسر و فرزندان خود باشیم. افکار مزاحم سلامت روانی انسان را ازبین می برند پس همیشه تعصبات غلط و افکار مزاحم را از خود دور کنیم و انرژی خود را صرف توجه به همسر و خانواده نماییم.


محبت کردن به همسر


طرز رفتار برای بهترین همسر بودن

بهترین همسر از نظر مردان چه کسی است؟

کم توقع باشید :

نکته ی مهمی که شاید این روزها کمتر کسی به آن اهمیت می دهد ؛ بهتر است از همسرتان آن قدر انتظار داشته باشید که توانایی پاسخ به آن را دارد.


صداقت داشته باشید:

از بهترین سرمایه های زندگی مشترک صداقت و راستی است پس هیچ وقت حتی زمانی که حقیقت به نفع ما نباشد ، دروغ نگوییم و به نیرنگ متوسل نشویم زیرا دروغ پایه های زندگی را سست می کند.


صبور باشید:

هر دوی شما ممکن است در زمان های مختلف و به روش های مختلف با هم فرق کنید، پس باید آن را حل کنید و همیشه آماده باشید. هیچ گاه زندگی خود را با دیگران مقایسه نکنید و از ازدواج خود اظهار پشیمانی نکنید و در تمام امور زندگی میانه رو و متعادل باشیم و اعتدال را رعایت کنیم تا کمتر دچار مشکل شویم.

 

 غیرقابل پیش‌بینی باشید

هنگامی که این سوال مطرح می‌شود که آیا غیرقابل پیش‌بینی بودن در ازدواج خوب است یا نه، نظرات متفاوتی پیدا می‌شود. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که غیرقابل پیش‌بینی بودن رابطه بین زوج را هیجان انگیز می‌کند. اگر همه چیز در هر رابطه‌ای کاملا قابل پیش‌بینی باشد، آن رابطه خسته‌کننده و ناکام خواهد بود. هرچقدر که می‌توانید شوهر خود را سورپرایز کنید و به رابطه خود طعم و مزه بدهید.

روش‌های ساده‌ای برای این کار وجود دارد مثل رمانتیک بودن یا کمی جسور بودن. شما می‌توانید با روش‌های خلاقانه بسیار زیادی همسر خود را شگفت زده کنید اما به یاد داشته باشید که حتی کارهای آسانی مثل پختن غذا یا اسنک مورد علاقه او هم موثر خواهد بود. مهم‌ترین چیز این است که همین حالا و همیشه او را سورپرایز کنید و همواره او را مشتاق نگه دارید تا حدس بزند که سورپرایز بعدی چه خواهد بود. همچنین این روشی بسیار خوب است و او را وادار می‌کند تا جنبه دیگری از شما را کشف کند.

رفتار با شوهری که تازه به خانه آمده

 

بی‌شک احساسات و عواطف زنانه شما به نحوی است که وقتی وارد خانه شوید و شوهرتان را ببینید، دلتان می‌خواهد از پیاده‌ روی ساده‌ای که در پارک انجام داده‌اید به اندازه حداقل پانزده دقیقه برای همسرتان صحبت کنید و صد البته تمام جزییات را هم مو به مو تعریف خواهید کرد، اما مردها این‌گونه نیستند.

در طول زندگی اگر همسر شما از محل کار به خانه برگردد، خوشایندترین حس برایش سکوتی است که شما زمینه‌ ساز می‌شوید؛ البته با بیان جملات متداولی مانند سلام و احوالپرسی و خسته نباشید و یک استکان چای. وقتی شوهرتان به خانه برمی‌گردد، قدری امان بدهید باور کنید ظرف نیم ساعت خستگی‌اش برطرف می‌شود و آن وقت شروع به پرسیدن چه خبرها و تعریف ماوقع آنچه از صبح اتفاق افتاده کنید. مردها به این آرامش نیم‌ ساعته احتیاج دارند.

 

خبرهای خوب و بد را قورت ندهید

 

این‌که قرار است نیم‌ساعت به شوهرتان زمان استراحت بدهید، اصلاً به این معنی نیست که اگر خبرهای خوبی هست یا خدای نکرده خبر بدی شنیده‌اید به همسرتان نگویید.

 

اگر قرار است خبر خوبی بدهید قطعاً شادی‌اش از چهره‌تان تا حدی نمایان خواهد شد. دادن خبرهای خوب با چاشنی یک پذیرایی مختصر عصرانه برای همسرتان بی‌شک جذاب خواهد بود و شاید زودتر از نیم‌ساعت خستگی‌اش از بین رفت، خدا را چه دیدید.

 

اگر قرار است خبر بدی بدهید یا از یک جریان تلخ وی را مطلع کنید، سعی کنید لااقل در صورت‌تان ناراحتی مربوط به آن موضوع موج نزند. مطلب را کم‌کم و با مقدمه‌ای که همسرتان را از نظر روحی آماده شنیدن خبر کند، بیان کنید. گفتن یک باره خبر ناخوشایند ممکن است شب تلخی برای شما به‌وجود بیاورند. به هرحال یک خبر ناخوشایند می‌تواند عقبه تلخی برای خستگی از کار روزانه باشد. مردها این‌گونه‌اند دیگر.