سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی مگفا | همه چیز از همه جا

روش های مختلفی برای تبلیغات تجاری و محصول شما وجود دارد.

 

علیرغم انتخاب های مختلف ، همه نوع تبلیغات دارای دو هدف مشترک هستند: تأثیر بر مصرف کنندگان و تبدیل آنها به مشتری یا منجر. هنگام ایجاد یک کمپین تبلیغاتی تأثیرگذار ، مهم نیست بستر ، تبلیغ کنندگان روشی برای جنون خود دارند که با تحقیق و استراتژی شروع می شود.

 

این جنون می تواند طاقت فرسا باشد ، اما همچنین می تواند با طبقه بندی انواع تبلیغاتی که شما و شرکتتان در آن شرکت خواهید کرد ، کاهش یابد. برای انجام این کار ، درک گزینه های خود مهم است.

انواع تبلیغات

نوع تبلیغاتی که شما و شرکتتان برای انجام آن انتخاب می کنید باید با مشخصات مشتری ایده آل شما مطابقت داشته باشد و سعی کنید که اغلب با آنها ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این ، روشی که انتخاب می کنید باید مقرون به صرفه باشد و با محصول یا خدمتی که تبلیغ می کنید معنی داشته باشد.

قبل از شروع ، مهم است که ما دو دسته تبلیغات بزرگ را درک کنیم: دیجیتال و سنتی. تبلیغات دیجیتال با بهره گیری از اینترنت قدرتمند می تواند از طرق مختلف به مخاطبان گسترده ای برسد و همچنین می تواند با توجه به آمار جمعیتی مخاطبان را محدود کند.

 

تبلیغات سنتی بیشتر آنچه را که فکر می کنید وقتی به تبلیغات "معمولی" فکر می کنید متمرکز می شود: تلویزیون ، رادیو ، روزنامه ، مجله ، پست مستقیم و طرح های بیلبورد. این نوع تبلیغات به مخاطبان عظیمی می رسد. این عالی است زیرا بدان معنی است که افراد بیشتری تبلیغات شما را مشاهده می کنند ، اما دشوار است که بفهمید افراد مناسب آنها را می بینند یا نه.

انواع تبلیغات دیجیتال

در فرهنگ مصرف کننده امروز سرمایه گذاری در تبلیغات دیجیتال یک ضرورت است.

 

تبلیغات دیجیتال برای ارائه مطالب تبلیغاتی به مشتریان و مخاطبان تحت نظارت بیشتر به اینترنت متکی است. تبلیغ کنندگان می توانند درمورد افرادی که با تبلیغات درگیر شده اند ، نحوه تعامل آن شخص و اینکه آیا منجر به فروش شده است ، بلافاصله نتیجه می گیرند.

http://www.shafaf.ir/fa/news/514128/شرکت-تبلیغاتی-طلوع-فیلم

انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد که افراد حرفه ای می توانند از آنها برای تبلیغات و کمپین ها برای مخاطبان اینترنتی استفاده کنند.

 

تبلیغات جستجوی پولی

تبلیغات جستجوی پولی شامل پیشنهاد قیمت کلمات کلیدی است تا تبلیغات مربوط به کلمات کلیدی خاص در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP   ) قرار گیرد. با جستجوی پرداخت شده ، تبلیغ کنندگان فقط با کلیک بر روی تبلیغات خود ، پرداخت alter-ego پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) را پرداخت می کنند.

 

برای ایجاد تفاوت بین جستجوی پولی و ارگانیک ، به دنبال یک برچسب کوچک در کنار پیوند باشید که نشان می دهد نتیجه تبلیغات است.

جستجوی پرداخت شده هدفمند ، کارآمد ، قابل اندازه گیری ، ساده و مقرون به صرفه است. چه چیزی بیشتر می تواند یک تبلیغ کننده درخواست کند؟

 

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تبلیغات رسانه های اجتماعی از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبلیغات را ارائه می دهد. تبلیغات در شبکه های اجتماعی به شما یک ROI سریع می دهد زیرا همه کارهای اجتماعی به صورت بلادرنگ انجام می شود. با داشتن کدهای UTM ، می توانید دقیقاً محل فروش خود را ردیابی کنید که تبلیغات شبکه های اجتماعی خود را برچسب گذاری کنید.

 

تبلیغات در شبکه های اجتماعی برای آزادی شخصیت یک برند آزادی کمی بیشتر را فراهم می کند ، زیرا رسانه های اجتماعی تمایل دارند که یک بستر آرامتر از تبلیغات جستجوی پولی یا تبلیغات تلویزیونی باشند.

 

هنگام تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، مهم است که سیستم عامل های خود را عاقلانه انتخاب کنید و تشخیص دهید که همه مخاطبان شما از هر بستر استفاده نمی کنند. به عنوان مثال ، مخاطبان شما در اینستاگرام احتمالاً با مخاطبان شما در LinkedIn متفاوت است. سعی می کنید به چه کسی برسید؟

 

اگر مخاطبان شما وفادار و بزرگ باشند تبلیغات در شبکه های اجتماعی به صورت ارگانیک و با موفقیت انجام می شود ، اما اگر تازه کار خود را شروع کرده اید یا می خواهید به شخص جدیدی برسید ، پرداخت هزینه تبلیغات به شما کمک می کند تا به پتانسیل بالقوه خود برسید.

با تبلیغات اجتماعی ، یک پاداش اضافه می شود - اثربخشی در زمان واقعی اندازه گیری می شود. هر بخشی از محتوای شبکه های اجتماعی که یک کسب و کار ارسال می کند قابل پیگیری است ، بنابراین تبلیغ دهندگان می توانند اطلاعاتی راجع به میزان بازدید یک تبلیغ ، تعداد تبدیل آن و حتی افرادی که با این تبلیغ کار کرده اند جمع کنند.

 

تبلیغات بومی

آگهی ها و تبلیغات پاپ آپ این امر را آشکار می کند که آنها سعی دارند چیزی به شما بفروشند. تبلیغات بومی خود را استتار می کند.

 

با ظاهر شدن کاملاً منطبق با محتوای پیرامون آن ، تبلیغات بومی به صورت مقاله یا فیلم در وب سایت هایی که از قبل میزبان مطالب مشابه هستند ، ارائه می شود.

 

تبلیغات بومی عالی اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و جنبه تبلیغاتی را در درجه دوم پیام قرار می دهد. از آنجا که با جریان طبیعی صفحه مطابقت دارند ، تبلیغات بومی مزاحم نیستند و کاربران احساس نمی کنند با یک تبلیغ درگیر هستند.

 

قرار دادن تبلیغات بومی باید استراتژیک باشد و همچنین باید از الگوها و علایق مخاطبان تجاری یک کسب و کار پیروی کند. تبلیغات بومی با هشدار به خوانندگان مبنی بر حمایت مالی از مطالب ، برچسب خورده است ، اما این برچسب چنان محرمانه است که باعث ایجاد اختلاف در بین تبلیغ کنندگان و خوانندگان می شود.

 

نمایش تبلیغات

به سبک و

قالب ، تبلیغات نمایشگرانه بدون شک اشتباه چیزی را به شما می فروشند. ماهیت آشکار تبلیغات نمایشی یک عامل منحصر به فرد در زمینه تبلیغات دیجیتال است ، زیرا تبلیغات معمولاً با ظرافت انجام می شوند.

 

تبلیغات نمایشی می توانند به صورت متحرک یا راکد طراحی شوند و به طور معمول در بالا یا کناره های صفحات وب مشاهده می شوند. تبلیغات نمایشی هدف تبدیل سریع است و دسترسی بالقوه آنها بسیار زیاد است زیرا موتورهای جستجو بر اساس تنظیمات ترجیحی کلمه کلیدی و تبلیغات می توانند آگهی را با میلیون ها وب سایت مطابقت دهند. آنها معمولاً چیزی شبیه به این دارند:

rs آموخته است که از تبلیغات نمایشگر صرف نظر کرده و کاهش نرخ ها را کلیک کند.

 

در حالی که تبلیغات نمایشی به اندازه گذشته محبوب نیستند ، مشاغل نباید در استراتژی تبلیغات تبلیغاتی خود کاملاً آنها را نادیده بگیرند. وقتی تبلیغات نمایشی مستقیم و تحریک کننده بصری باشند ، می توانند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.

 

انواع تبلیغات سنتی

در حالی که تبلیغات دیجیتالی به طور فزاینده ای محبوب می شوند ، تبلیغات سنتی هیچ نشانه ای از توقف ندارند. با در نظر گرفتن بودجه و هدف مناسب ، انواع سنتی تبلیغات می توانند به همان اندازه دیجیتال موثر باشند. منظور از تبلیغات سنتی ارائه پیام های تبلیغاتی از طریق رسانه های جمعی است.

 

چاپ

 

در حالی که حوزه تبلیغات تکامل یافته است ، اهداف ثابت مانده اند: تأثیر در نظرات و تصمیمات خرید مصرف کنندگان. تبلیغات از طریق رسانه های چاپی زمانی شکل غالب تبلیغات بود. امروزه در بین میلیون ها تبلیغ دیجیتال وجود دارد و به همان اندازه مهم است.

تبلیغات چاپی شامل تبلیغات در

 

·         روزنامه ها و مجلات

·         بروشورها

·         راهنماها

·         آگهی ها و پوسترها

·         نامه مستقیم (کارت پستال و نامه)

درک تصمیم گیری در مورد استفاده یا عدم استفاده از تبلیغات چاپی درک مخاطبان و مشاغل شخصی خود بسیار مهم است. به کدام گروه سنی تبلیغ می کنید؟ آیا پیام چیزی است که همه ما می توانیم درک کنیم یا محلی است؟

پخش

تبلیغات پخش شده به اشتراک گذاری پیام های تبلیغاتی مربوط به محصول یا خدمات شما از طریق تلویزیون یا رادیو است. این نوع تبلیغات با توجه به سهولت در جست و خیز یا تغییر کامل کانال برای ما ، یک سرمایه گذاری پرخطر است.

 

اطلاعات infomercial ، spot شبکه ، تبلیغات spot ملی ، تبلیغات spot محلی و اطلاعیه های خدمات عمومی همه انواع تبلیغات پخش شده هستند. در حالی که پخش ابزاری برای بازاریابی نیست که سابقاً داشته است ، یا به نقطه انقراض کامل نرسیده است.

برای شرکت های با بودجه بیشتر ، خرید یک نقطه پخش یک روش عالی برای ایجاد آگاهی از نام تجاری و انتقال ارزش آنها به مصرف کنندگان است. برای مشاغلی که توانایی پرداخت هزینه بالایی را دارند که مربوط به تبلیغات پخش می شود ، توجه احتمالی آن به یک برند سرمایه گذاری ارزشمندی است. با این حال ، بدون داشتن مسیر مستقیم به فروش ، پخش ابزاری برای آگاهی است ، نه محرک فروش.