سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله اینترنتی مگفا | همه چیز از همه جا

نظر

 در این مطلب فال هفته جدید pmc با طالع بینی هفتگی از اتفاقات این هفته و پیش بینی حوادثی که پیش می آید را می خوانید.

 

 

فال هفتگی پی ام سی 8 تا 14 فروردین 99

 

فال هفته متولدین فروردین

 

از این که با شخصی ملاقات کنید می ترسید زیرا باید با او در رابطه با یک موضوع مهم صحبت کنید و همین مسئله شما را نگران کرده است زیرا می ترسید به نتیجه دلخواهتان نرسید.

 

اما بهتر است این استرس و نگرانی را تمام کنید و یک بار برای همیشه با او این مسئله را حل کنید.

 

طرح ها وایده های زیادی در سر دارید اما بهتر است فعلا در این مورد دست نگه دارید.

 

فال هفته متولدین اردیبهشت

 

هدف های زیادی در زندگی دارید اما گاهی مشکلاتی در کار پیش می آید که برنامه های شما مطابق میلتان پیش نمی رود.

 

همچنین افرادی در زندگی شما هستند که با حسادت ها و رفتارشان, برای شما مانع تراشی می کنند پس بهتر است چنین افرادی را از زندگی تان حذف کنید و یا ارتباطتان را با آن ها کم تر کنید.

 

دل تنگ عزیزانتان هستید پس بهتر است با آن ها صحبت کنید تا کمی دلتنگی تان رفع شود.

 

فال هفته متولدین خرداد

 

یکی از اطرافیانتان قصد دارد درباره ی موضوع مهمی با شما صحبت کند پس بهتر است سعی کنید با او منطقی برخورد کنید و به پیشنهادش فکر کنید زیرا ممکن است موضوعی باشد که قبول آن به نفع شما باشد.

 

در مسائل عاطفی روزهای آرامی را سپری می کنید و قصد دارید با خرید یک هدیه او را شاد کنید و خوشبختی تان را تکمیل کنید پس بهتر است سعی کنید هدیه ای تهیه کنید که او را حسابی خوشحال کند.

 

فال هفته متولدین تیر

 

اهداف و رویاهایی در سر دارید که برای شما ارزش های زیادی دارد اما گاهی مشکلاتی پیش می آید که می توانند شما را دلسرد کنند و یا فکر کنید اهداف شما دور از دسترس هستند.

 

اما باید توجه داشته باشید که رویاهای بزرگ , همت بلندی هم می خواهند و باید برای رسیدن به آن ها برنامه ریزی داشته باشید و تلاش کنید و مطمئن باشید خیلی زود به نتیجه ی دلخواهتان می رسید.

 

فال هفته متولدین مرداد

 

در این هفته شخصی با مطرح کردن موضوعی قصد دارد شما را قانع کند تا کارهایتان را با جدیت بیشتری دنبال کنید پس لازم است خودتان را برای آن آماده کنید و سعی کنید به حرف های او با دقت فکر کنید و  از برخورد غیر منطقی خودداری کنید.

 

به زودی به یک مهمانی دعوت می شوید که باید خودتان را برای آن آماده کنید و یا هدیه ای تهیه کنید.

 

فال هفته متولدین شهریور

 

گاهی اوقات خودخواهی باعث می شود نتوانید حرف ها و نظرات دیگران را به درستی متوجه شوید.زندگی همه فراز و نشیب های زیادی دارد و شکست هم جزئی از زندگی است پس سعی کنید از راهنمایی و کمک های دیگران استفاده کنید.

 

عشقتان از شما توقعاتی دارد که برخی از آن ها با اصول اخلاقی شما در تضاد است پس سعی کنید با او قاطعانه در این رابطه صحبت کنید.

 

فال هفته متولدین مهر

 

مشکلی در کارتان پیش می آید که شما را عصبی کرده است اما لازم است به خودتان مسلط باشید و سعی کنید از زوایای مختلف آن را بررسی کنید تا بتوانید بهترین راه حل را پیدا کنید.

 

شخصی خبری را به شما می دهد که حسابی باعث تعجبتان می شود اما بهتر است خوئتان را نبازید و سعی کنید منطقی با آن برخورد کنید.

 

قدم های اولیه برای پیشبرد کارهایتان را برداشته اید و حالا باید منتظر نتیجه ی آن بمانید.

 

فال هفته متولدین آبان

 

به زودی شخصی به ملاقات شما می آید که پیشنهاد خوبی را به شما بدهد اما شما در دو راهی عقل و احساس گیر کرده اید و نمی دانید تصمیم درست چیست.

 

بهتر است سعی کنید اصول و حد و مرزهای خودتان و اطرافیانتان را در نظر بگیرید و سعی کنید از تصمیمات احساسی خودداری کنید و منطقی باشید.

 

دوست دارید ورزش را به برنامه ی زندگی تان اضافه کنید اما این کار باید کم کم انجام شود تا به یک عادت تبدیل شود.

 

فال هفته متولدین آذر

 

لازم است قبل از انجام هر کاری با افراد موفق و با تجربه صحبت کنید و از مشورت کردن با آن ها خجالت نکشید زیرا می توانید از نصایح آن ها برای پیشبرد کارهایتان استفاده کنید.

 

مبلغی پول به دست می آورید و خیال شما را از بابت مشکلات مالی راحت می کند و می تواند بخشی از بدهی ها و مشکلات خود را حل کنید.

 

یکی از اطرافیانتان کمی ناخوش احوال است و بهتر است تلفنی حالش را جویا شوید.

 

فال هفته متولدین دی

 

مشکلات کاری شما باعث شده است نتوانید از تعطیلات خود بهترین استفاده را ببرید و باید برای حل کردن مشکلات از برخی از تفریحاتتان دست بکشید اما مطمئن باشید نتیجه ی خیلی خوبی خواهید گرفت.

 

یک مهمان ناخوانده به خانه ی شما خواهد آمد که حسابی غافلگیر می شوید اما خیلی زود شرایط را تحت کنترل در می آورید و می توانید با هم زمان خوبی را سپری کنید و کمی هم با هم درد و دل کنید.

 

فال هفته متولدین بهمن

 

شرایط مالی شما کمی به هم ریخته است و لازم است با احتیاط بیشتری خرج کنید زیرا با خرابی یکی از وسایل خانه می تواند وضعیت برای شما بدتر هم بشود.

 

شخصی در اطراف شما است که سعی دارد در زندگی شما سرک بکشد و این موضوع برای شما خوشایند نیست پس بهتر است از او بخواهید حد و حدود خود را رعایت کند و به حریم خصوصی شما احترام بگذارد همچنین بهتر است از چنین افرادی فاصله بگیرید.

 

فال هفته متولدین اسفند

 

اگر می خواهید در زمینه ی مالی موفق شوید باید با دقت پول هایتان را خرج کنید و محتاط باشید زیرا اگر می حساب و کتاب پول هایتان را خرج کنید به زودی با مشکل مواجه می شوید.

 

دلتنگ دوستان و عزیزانتان هستید و خاطرات روزهای گذشته حسابی شما را هوایی کرده است زیرا دوست دارید روزهایتان را مانند گذشته شاد و پر هیجان طی کنید پس خوب است که با دوستانتان صحبت کنید و یک قرار ملاقات بگذارید تا حال و هوایتان تغییر کند.