مجله اینترنتی مگفا | همه چیز از همه جا

ماه‌های ساگاز بنا به تحقیقات ستاره شناسی که از قرن‌های پیش به جای مانده و به نحوه قرارگیری ستاره‌ها و صورت‌های فلکی مربوط است، که در ادامه به آن می پردازیم.

متولدین کدام ماه‌ها با هم سازگار هستند

 

ماه فروردین و ماه بهمن:

هیچ وقت حالت یکنواختی و کسالت آوری در زندگی و آشنایی یک متولد بهمن با فروردین وجود ندارد، در صورت ازدواج آن‌ها زندگی پرهیجان و ماجراجویانه‌ای دارند و به مناطق مختلفی سفر می‌کنند.

زمانی که باید به انجام کار‌ها بپردازند یک تیم کاری موفق و هوشمند هستند و می‌توانند به سرعت کار‌ها را به اتمام برسانند، دعوا، قهر و تلخکامی بین یک متولد بهمن و فروردین وجود ندارد، آن‌ها دوستان مشترک زیادی دارند در عین حال برخی مواقع از تنهایی و انزوا نیز لذت می‌برند.

 

ماه اردیبهشت و تیر:

متولدین این دو ماه نیز تفاهم بسیار خوبی با یگدیگر دارند، آن‌ها به خوبی همدیگر را درک می‌کنند و به لحاظ عاطفی به هم بسیار نزدیک هستند. متولدین این دو ماه در صورت ازدواج قدردان همدیگر هستند و از بودن با هم لذت می‌برند، عشق بین آن‌ها پیوندی بسیار قوی و ستودنی است.

 

ماه خرداد و بهمن:

در صورت ازدواج متولدین این دو ماه همدیگر را ستایش می‌کنند و به یکدیگر برای رشد خلاقیت و ایده‌ها کمک می‌کنند، آن‌ها هماهنگی کاملی با همدیگر دارند و از گذراندن وقت با همدیگر لذت میبرند، هر چند که استقلال کاملی هم دارند و هیچ وقت مانع از پیشرفت و موفقیت همدیگر نمی‌شوند.

 

ماه تیر و ماه اسفند:

متولدین این دو ماه نیز همدیگر را تحسین می‌کنند و تفاهم کاملی با هم دارند، آن‌ها دارای یک حس قوی و یک پیوند ناگسستنی، ولی محکم هستند ود ر صورت ازدواج زوج موفق و عاشقی هستند.

آن‌ها از سازگاری خوبی با هم برخوردار هستند و می‌توانند با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کرده و دوستان زیادی داشته باشند.

 

ماه مرداد و ماه آذر:

شور و شوق بین متولدین این دو ماه هنگام ازدواج بالا است و باعث شادی و زندگی سرشار از عشق بین آن‌ها می‌شود. زن و شوهرهای متولد این دو ماه علاقه و کشش شدیدی برای بدست آوردن موفقیت دارند و به شدت یکدیگر را برای رسیدن به اهدف بالا در زندگی تشویق می‌کنند.

آن‌ها بسیار معاشرتی هستند و از بودن در جمع‌های دوستانه لذت می‌برند و اغلب در مهمانی‌ها و جشن‌های شلوغ و سرشار از مهمان شرکت می‌کنند.

 

ماه شهریور و ماه اردیبهشت:

زن و شوهرهای متولد این دو ماه نیز تفاهم بسیار زیادی با همدیگر دارند، روابط عاشقانه بین این زوج بسیار پرشور و هیجان است، زندگی آن‌ها صادقانه و صمیمانه و سرشار از دوستی و مهربانی است.

آن‌ها دارای ویژگی‌های روحی و اخلاقی مشابهی هستند و به طرز باور نکردنی به هم نزدیک هستند، کمال گرایی و احترام به یکدیگر در این زوج به حد اعلایی وجود دارد و باعث می‌شود تا زندگی سعادتمندانه و موفقی داشته باشند.

 

ماه مهر و ماه خرداد:

زوجین متولد این دو ماه نیز دارای تفاهم فکری بسیار قوی هستند و هر دو بسیار هوشمند و در کار‌ها موفق هستند. زندگی عاطفی و عاشقانه بین متولدین این دو ماه از گرمی و هیجان بسیار بالایی برخوردار است.

این زوج‌ها از یادگیری مطالب جدید لذت می‌برند و هر مطلب جدیدی برای آن‌ها حکم یک گنج با ارزش برای موفقیت را دارد.

 از دیگر ماه‌های سازگار برای ازدواج می‌توان ماه‌های آبان و تیر، آذر و فروردین، دی و اردیبهشت، خرداد و بهمن و در نهایت اسفند و آبان را نام برد.

 البته سازگاری بین زوجین برحسب ماه تولد یک قانون نانوشته نیست و بسیاری از زوجین حتی در ماه‌های به اصطلاح ناسازگار تفاهم بسیار خوبی با همدیگر دارند و زندگی شاد و سعادتمندانه‌ای دارند.

 کارشناسان توصیه می‌کنند برای داشتن یک ازدواج موفق و سعادتمندانه زوجین به همدیگر احترام بگذارند، به هم عشق بورزند، از خطاهای همدیگر چشم پوشی کنند و همدیگر را ببخشند تا زندگی خوبی داشته باشند.